Dalgıç Motopomp Motoru Teknik Özellikleri
2- Stator: Watt kaybı düşük, manyetik özelliği çok yüksek silisli sacdan imal edilir.3-
Motor Şaftı: X20Cr13 paslanmaz çelik malzemeden imal edilir.4- Rotor: Watt kaybı düşük, manyetik özelliği çok yüksek silisli sacdan ve X20Cr13 paslanmaz çelikmalzemeden imal edilir. Nominal devrin üzerinde dinamik balans
ı alınmıştır.5- Rotor Muylu Burçları: Isıl işlemle sertleştirilmiş X20Cr13 paslanmaz çelikten imal edilir.6-
Miçel Yatak: Pompanın aksiyel yükünü karşılayabilecek nitelikte X20Cr13 paslanmaz çelikmalzemeden imal edilir.
7- Alt Yatak gövdesi: DDL (GG)20-25 kalitesinde pik dökümden imal edilir. Alt yatak gövdesi,radyal yükleri karşılayabilecek karbon (grafit) malzemeyle yataklanmıştır.8-
Yatak Burcu: Sertliği yüksek, sürtünme direnci düşük karbon (grafit) malzemeden imal edilir.9- Eksenel Yatak: Sertliği yüksek sürtünme direnci düşük karbon (grafit) malzemeden imal edilir.10-
Motor Ayağı: DDL (GG) 20-25 kalitesinde pik dökümden imal edilir.11- Üst Yatak Gövdesi: DDL (GG) 20-25 kalitesinde pik dökümden imal edilir. Üst yatakgövdesi, radyal yükleri kar
şılayabilecek karbon (grafit) malzemeyle yataklanmıştır.12- Su Doldurma Tapası: Motorun soğumasını ve yağlamayı sağlayan hücreye sevk edilen temizsuyu doldurmak için iki adet tapa mevcuttur. Bunlardan büyük çapl
ı olan su doldurma tapasıdır.Küçük çaplı olan ise hava tahliye tapasıdır.13-
Boğaz Keçesi – Mekanik Salmastra: Motora doldurulan saf suyun dışarıya çıkmasını ve kuyusuyunun motora girmesini önler.
14- Kaplin: X20Cr13 paslanmaz çelik malzemeden imal edilir. Motor şaftı ile pompa milini birbirineakuple eder. Frezeli tiptir.
15- Diyafram (Membran): Motor iç basıncını dengeler, kauçuk malzemeden imal edilir.
- Video