Turkish (Turkiye)

Dalgıç Motopomp Motoru Teknik Özellikleri

1- Motor gövdesi: 304 kalite paslanmaz sacdan imal edililir.

2- Stator: Watt kaybı şük, manyetik özelliği çok yüksek silisli sacdan imal edilir.3-

Motor Şaftı: X20Cr13 paslanmaz çelik malzemeden imal edilir.

4- Rotor: Watt kaybı şük, manyetik özelliği çok yüksek silisli sacdan ve X20Cr13 paslanmaz çelikmalzemeden imal edilir. Nominal devrin üzerinde dinamik balans

ı alınmıştır.

5- Rotor Muylu Burçları: Isıl işlemle sertleştirilmiş X20Cr13 paslanmaz çelikten imal edilir.6-

Miçel Yatak: Pompanın aksiyel yükünü karşılayabilecek nitelikte X20Cr13 paslanmaz çelik

malzemeden imal edilir.

7-
Alt Yatak gövdesi: DDL (GG)20-25 kalitesinde pik dökümden imal edilir. Alt yatak gövdesi,

radyal yükleri karşılayabilecek karbon (grafit) malzemeyle yataklanmıştır.8-

Yatak Burcu: Sertliği yüksek, sürtünme direnci düşük karbon (grafit) malzemeden imal edilir.

9- Eksenel Yatak: Sertliği yüksek sürtünme direnci düşük karbon (grafit) malzemeden imal edilir.10-

Motor Ayağı: DDL (GG) 20-25 kalitesinde pik dökümden imal edilir.

11- Üst Yatak Gövdesi: DDL (GG) 20-25 kalitesinde pik dökümden imal edilir. Üst yatakgövdesi, radyal yükleri kar

şılayabilecek karbon (grafit) malzemeyle yataklanmıştır.

12- Su Doldurma Tapası: Motorun soğumasını ve yağlamayı sağlayan hücreye sevk edilen temizsuyu doldurmak için iki adet tapa mevcuttur. Bunlardan büyük çapl

ı olan su doldurma tapasıdır.

Küçük çaplı olan ise hava tahliye tapasıdır.13-

Boğaz Keçesi – Mekanik Salmastra: Motora doldurulan saf suyun dışarıya çıkmasını ve kuyu

suyunun motora girmesini önler.

14-
Kaplin: X20Cr13 paslanmaz çelik malzemeden imal edilir. Motor şaftı ile pompa milini birbirine

akuple eder. Frezeli tiptir.

15- Diyafram (Membran): Motor iç basıncını dengeler, kauçuk malzemeden imal edilir.

Secured by Trgen Web Hosting